5.7.2017

En laita suuhuni mitään yhdentekevää.

Maailman vanhin ammatti, jota kukaan
ei tuntenut sata vuotta sitten.

Kuvitellaan tilanne, jossa kaksi ihmistä
yrittävät elää tahoillaan auringon valolla.

Jos sinä olet kivi, niin minä olen vesi, joka
pisaroi pinnallesi pehmeästi.

Et laita suuhuni mitään. Korkeintaan vettä.

Tämä on maailman vanhin lemmikkieläinhautausmaa,
jota kukaan ei käy katsomassa.

Kuvitellaan tilanne. Olet arvaajan roolissa.
Arvuuttaja on tietämättäsi valinnut sanan "kaivaa".

Isebel, tyttöseni: nyt sinä tottelet! Tai minä
muutan kuuhun.

Näkisitpä hampaani, liian suuret suuhuni,
syntymässä sovitetut sattumaan.

Olet maailman vanhin jääkiekkoilija. Salaisuutesi,
jota kukaan ei tiedä, et edes sinä itse. 
 
Kuvitellaan tilanne, jossa matemaatikko kantaa
yhtä tulitikkurasiaa oikeassa taskussaan ja toista
vasemmassa taskussaan.

Jos minä olen elänyt tynnyrissä, niin sinä olet
elänyt löylykipossa.

Jätettä en syö. Jätettä et laita suuhuni. No nyt
se maailman vanhin äidiksi tullut on sitten
kuolemaisillaan.

Kuvitellaan tilanne, että jonain vuonna syntyisi
poikkeuksellisen paljon vauvoja.

Nyt minä joko pakotan hänet menemään kanssani
naimisiin, tai minä. Tai sinä mitä, Claudie? Alejandro
kysyi tyynesti portaiden yläpäästä. Juon yöllisiä
pokerivoittojani valmiissa maailmassa.
  
Perhosen muotoinen suupallo sopii suuhuni mainiosti.
  
Maailman vanhin bikinimerkki tekee paluun.
Onnenpyörä tekee paluun. Junakeula-Volkkari
tekee paluun. Pikku G tekee paluun.

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com