11.5.2017

RAPPARIN LAULU



Saapunut luokseni yö on
silmäni luon kuiluhun
tumma sen pohja liskoina luikkii
on katseensa tutkimaton
suunnaton liskojen määrä
häipyen kaukaisuuteen
niin pientä rataa maapallo makaa
omaansa ain' uudelleen

Liskot liskot, luoksenne tahtoisin pois
Liskot liskot, silloin mun helpompi ois
Liskot liskot, enkö jo tulla mä saa
Liskot liskot, ikuisuuksiin ajan taa

Turha on toiveita kantaa
turha on haaveiden tie
jos jotain antaa tai lemmen rantaa käy
santaan se suoraan vain vie
aamuhun yön liskot laukkaa
idässä pian ruskottaa
karvas jää kaipuu, pää alas taipuu
päivä käy uus' koittamaan

Liskot liskot, luoksenne tahtoisin pois
Liskot liskot, silloin mun helpompi ois
Liskot liskot, enkö jo tulla mä saa
Liskot liskot, ikuisuuksiin ajan taa


**

tantata tantata tantan

tantata tantata tan

tantata tantan, tantata tantan

tantata tantata tan

tantan tantan, tantata tantata tan
tantan tantan, tantata tantata tan
tantan tantan, tantata tantata tan
tantan tantan, tantata tantata tan

daktyyli, daktyyli, spondee
daktyyli, daktyyli, spondee (tauolla)
daktyyli, spondee, daktyyli, spondee
daktyyli, daktyyli, spondee (tauolla)

spondee, spondee, daktyyli, daktyyli, spondee (tauolla)

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com