28.11.2016

Olen nainen joka rakastaa
elämää ja suoraan sanottuna
etsin miestä, tykkään pitää
huolta ja teen paljon puolestasi
enkä sano koskaan ei. Avoin
kaiken suhteen enimmäkseen
sytyn latexista, mulla ei oo
rajoja. Tästä näet tuhman kuvan
muutaman jos haluut testaa
uusii juttui kinkyseksin saralla
oomme yhes aina kaikkialla
En haluu tietää susta paljon
Voimme oppii seksin jälkeen
Eikö totta. En oo mikään robottirotta
Anna mulle viesti nopeasti
niin mä laitan sulle latextytön
aamuun asti

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com