24.6.2016

Jos kaupunki onkin kirottu, asiaa ei auta se, että asukkaat itse pahentavat kirousta omalla toiminnallaan, toimimalla itseasiassa juuri niin kuin kiroaja toivoo.  
  
Voisiko ehkä sanoa että Suomessa kaikki ja kaikentasoinen, varsinkin itse instituutiossa esiintyvä korkeakulttuurin ja taiteen vastainen toiminta ja vihamielisyys etnisesti suomalaisia tekijöitä kohtaan on luonteeltaan ruotsalaista kulttuuri-imperialismia? En viittaa edes itseeni, vaan kaikkiin näihin kymmeniin ja kymmeniin "tapettuihin taiteilijoihin" -- erityisiin tyyppeihin -- pitkin 1900-lukua. Tämä on suuri ruotsalaiskansallinen ateria, suuri pyhä ehtoollinen ja huikean nautinnon seitsenpolvinen makumatka: suomalaisen nerokkuuden häpäiseminen ja tuhoaminen: kantavan kulttuurisen voiman hävittäminen: kansan syvätietoisuuteen isketty paalu: noitavaino suomalaista neroutta vastaan. "SIITÄ MINÄ NAUTIN!" sanoo hän, jos on todellinen ruotsalainen. Sadismi ei ole oikeaa sadismia ellei se kohdistu nerokkaan ihmisen tyhjäksitekemiseen. Tahallaan aiheutettu vahinko pitää olla luonteeltaan korvaamaton, koko ajan mielessä se että sota ei yhtä (sotamiestä) kaipaa. Nämä Amerikkalaisen sotilaallisen pakkovoiman rakastajat ovat yleensä henkisesti antiamerikkalaisia: he rakastavat nähdä oikeudenmukaisuuden häviävän. 
  
On suuri väärinkäsitys kutsua kulttuuriksi järjestelmää, joka likvidoi kantavat voimat. Ei, se ei ole mitään kulttuuria. Kutsukaa sitä miksi hyvänsä, mutta älkää sekoittako sitä kulttuuriin. 
    
Suomesta on haluttu ja halutaan edelleen viimeisen pölyhiukkasen tarkkuudella puhdistaa se mikä Ruotsissa tunnistetaan kerkeästi eksoottiseksi pohjoisen ulottuvuuden spirituaaliteetiksi ja raskaimman sarjan mystiseksi vientitavaraksi.
  
Tämä ei ole enää mitään kujeellista pelailua, ei lapselliseen pelailuun fiksoituneen kehittymättömän neuroottisen emootion tiedostamatonta narsismia, vaan tietoista pimeää magiaa: mitään keinoa kavahtamatonta syvään vahingoittamiseen pyrkivää totaallista sotaa.
  
Tämä sota tavoittaa totaalisen sodan tähänastiset muodot siinä että se käyttää jopa yliopistoaktoriteetteja sen todellisen tiedon pimittämiseen jota se itseasiassa piilossa käyttää aseenaan. Se estää puolustuksen tekemällä mahdottomaksi ajattelun, joka voisi paljastaa hyökkääjän aseet.
   
Tämä käänteinen kolonialismi, tämä kummalliseksi itsekolonialisaatioksi muuttunut alkuperäiskansojen tukahdutettu vitaliteetti on länsimassa laaja ilmiö. Kukaan ei ole siltä suojassa. Kysykää antropologeilta, niiltä jotka ovat tutkineet magian muotoja kaikissa planeetan alkuperäiskulttuureissa. Jokainen koulutettu antropologi joutuu myöntämään (yksityisessä keskustelussa, vaikka julkisuuteen eivät ymmärrettävästi tule) sen, että nyt on mahtavia ja tarkasti piilossa pidettyjä aseita joutunut viime aikoina vääriin käsiin länsimaisissa yhteiskunnissa.
    
Tämä on kvanttimekaanista sotaa, okkulttista sotaa tai kvarkkisotaa. Tämä on kunniattominta mahdollista yksipuolista ja julistuksetonta sotaa, jota aktiivinen milloin miksikin avuntarjoajaksi tai opettajaksi naamioituva osapuoli käy kehittyvää, kasvuikäistä, hyväuskoista, riittävän vakavalla tasolla pahaa aavistamatonta ja lopulta selkeään ajatteluun kyvytöttömäksi suggestoitua vihollista vastaan. Tämä on itsekolonialisaatioksi muuttunut kirous; kirous jota kirottu itse vahvistaa loputtomiin. 

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com