29.12.2015

TODELLISUUS ON SOPIMUS

Mietin pelikorttien maita. Maljat (hertta) merkitsee Venäjää. Lantit (ruutu) kiteyttää amerikkalaisen perusmentaliteetin. Tähän värien liittoon liittynee Venäjän ja USA:n joskus rakkaudelliset joskus sotaisat, mutta aina erityiset, suhteet. Miten sitten on Sauvojen (risti) ja Miekkojen (pata) suhteet? Suomessa on miekkaenergiaa, tai ainakin minä olen joutunut sen kanssa tekemisiin. Jotkut miekkojen kortit kuvaavat huoliani ja hankalimpia elämänvaiheitani, varsinkin miekkojen kolmonen. Mystikon sydän pidetään miekkojen kolmosessa. Toisaalta miekkaenergia on terävän analyysin energiaa, jota ilman ei kristitty ihminen voi oikein ottaa askeltakaan. Näin sanoo sopimustodellisuus. Oman elämäni iloset asiat liittyvät yleensä Maljoihin. Venäjä on Maljojen valtakunta. Näin on sovittu. Venäjässä näen iloista ja virtaavaa. Sauvojen energiaa olen oppinut tuntemaan maalaustaiteen harrastuksen kautta. Lanttien energiaa minusta ei juuri löydy. Kun taas isäni olen yleensä nähnyt lanttien ritarina.

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com