19.6.2015

Kitarasoundi alkaa olla kohdillaan. Olen pari kertaa käynyt treenikämpällä soittamassa ammattimuusikkokaverin kanssa kovilla äänenpaineilla ja soundi on vain sitä parempi ja avonaisempi.

Sarjassa on kitara-> Boss Super OD -> K-sound 60-70-fuzz -> K-sound phaser -> K-sound reverb -> Hiwatt Custom Built. Klassinen CryBaby Wah puuttuu vielä. Mulla on Morleyn Wah, mutta se on niin huono, ettei sitä voi tähän sarjaan kytkeä. Se on siis myynnissä halvalla.

Kitaran kanssa olen tullut siihen tulokseen, että puoli vuotta sitten todella kovalta tuntunut ostohinta on oikea hinta ja pienin mahdollinen raha, jolla todella hyvän soittimen voi onnistua saamaan itselleen. Varsinkin kovilla äänenvoimakkuuksilla erot tulevat äärimmäisen selviksi ja joku Telecaster ei tunnu kovin vakuuttavalta soittimelta tämän rinnalla.

Olen kitaraani enemmän kuin tyytyväinen. Koko ajan löytyy uusia yllättäviä soundeja ja sävyjä. Eilen löysin erikoisen huuliharppusoolosoundin jostain 15 nauhan tietämiltä D ja G kielillä.

Ehdotin Martinille, että lähettää jotakin rumpu- ja bassopohjia, joihin voisin kokeilla kitaralla.

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com