27.5.2015

Juuri tällä hetkellä minulla on henkilökohtaisessa elämässä (jos sen pallon ongelmista joskus voisi irrottaa) vähemmän ongelmia kuin helposti muistan koskaan aikaisemmin. Eilen olin erityisellä juhlatuulella, illan maalauskokeilut antoivat lupaavia tuloksia. Tämä ei estänyt minua saamasta illalla eräälle (Kansallisteatteriin kirjoittavalle) käsikirjoittajalle, jonka ainakin yhdestä käsikirjoituksesta olen vielä erityisesti pitänyt, mieletöntä raivokohtausta täysin tyhjästä. Toinen kaveri selittää nyt, että se baarin kulma, jossa eilen istuimme, on kirottu. Siellä asuu mörkö. Muistan tosiaan kerran aikaisemminkin saaneeni siinä kulmassa selittämättömän raivokohtauksen, joka johti poistamiseeni ravintolasta (ei ole tapahtunut montaa kertaa elämässä). Silloin yksinäinen raivoni purkautui onnellisemmin kohti baarijakkaraa. Ei niin, että raivokohtaukset ylipäänsä olisivat minulle täysin tuntemattomia, mutta viimekuukausina niitä on ollut vähän jos ollenkaan. Moraalinen krapula eilisestä on suuri.  

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com