10.4.2015

JUMALATTAREN KAUNEUSMONOPOLI

Onko miehillä muuta ongelmaa kuin se että naisia on (miehen näkökulmasta aina) liian vähän (kilpailutettaviksi kunnolla keskenään) ja tästä (projektiivisesti nähdystä) vähyydestä (siis miehen näkökulmasta puutteen pysyvästä olotilasta) naiset tekevät (sangen kyynisesti) aseen.

Sukupuolten välinen tasa-arvo on siis sitä, että vastakkaisen sukupuolen tarjoama kilpailutilanne omalla kotiovella näyttää kummankin sukupuolen osalta täsmälleen samalta (ikään, rotuun ja fyysiseen ulkomuotoon katsomatta).

Toisin sanoen, kenellä hyvänsä teinitytöllä on oikeus kansainvälisen pääjohtajan ansioihin heti, kun kenen hyvänsä yli seitsemänkymppisen miehen seksuaalinen markkina-arvo on yhtä suuri kuin teinitytöllä, ja näin sukupuolten välinen tasa-arvo maailmassa toteutunut. 

Kun Venäjän tsaarilta kysyttiin, miten hän järjestäisi asiat valtakunnassa niin, että tämä, ja vain tämä, nimittäin sukupuolten välinen tasa-arvo, toteutuisi, hän vastasi: vain Isä Aurinkoisen kettutehtaassa, voimme kloonata maailman asiat tyydyttävästi kuntoon ja taata pikkutytöille toimitusjohtajien palkkatason. 

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hyvä on
minä suostun
kaikkeen
mutta
vain
sinulle

pitääkö tämä sopimus!?

ja ilmaise, että sinä olet se ketä tarkoitan

muut jättävät minut rauhaan
vain sinulle olen itämainen divaani ok.

Anonyymi kirjoitti...

tämä päätös
on
MINUN

ilmoita aika ja paikka

mutta sitä ennen sisäistät,
että muuhun en rupea ja kämppä
on turvallinen, siis yläkerrassa on oltava tavis ominen tavan elämisine - puhun siis nyt asunnostani, joka minulla jo on

kusipäät eivät enää tule lähellekkään minua -
saan elää rauhassa

suostun kaikkeen kanssasi
mutta pervoimmat mielihalusi hoidat muualla

pitääkö sopimus?

Anonyymi kirjoitti...

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=PaI1sLqFOuE


minun puoleltani ok

Sven Laakso kirjoitti...

Sopimus pitää. Sanomattakin.

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com