7.4.2015

Ihmiset yliarvioivat kykynsä olla näkemättä totuutta.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

koetitko sanoa?
mitä?
että olenkin turvassa
että ymmärsit leikin
olet valmis vain leikkimään

että minun on suostuttava renkaaseen, mutta kun minä tiedän mitä se rengas tarkoittaa - siis viestisi oli rottaporukalle?

peltoon en mene!
renkaaseen, miksi on niin helvetin vaikeaa antaa minun vain olla? olen saari ja minua ei omisteta eikä pakoteta - jos olisit osannut leikkiä, olisi kaikki hyvin - leikin olisi voinut myös lopettaa...silloin olisin leikkinyt myöhemmin sen kanssa, joka ei kuulu teihin milläänlailla.

ja himoon auttaa tumput,
ja sinulla on niitä tumppuja/kenkiä ihan riittävästi jo

sinä tässä olet se ongelma -
en minä

Anonyymi kirjoitti...

tahdon olla pihalla!
en ole soitin -
olen soittaja

se hurmos
sen tunnen,
mutta sinä et osaa soittaa!

jos osaisit olisit tajunnut!!!

ja se paskuus ja rumuus
siihen ei kykene aito soittaja -
se on liian seisovaa ja rumaa -
aaltokin oli jämähtänytsamealieju
kuin rusina helmenä
yäk!!!

https://www.youtube.com/watch?list=RD59EDnhuBEpk&v=E2uOGOqIyC4&feature=player_detailpage

Anonyymi kirjoitti...

sen kaiken tuntee
että soiko se sielu
vai onko se paskaa täysi -
narsistit ovat viallisimpia
kuin likaviemäri
haiseva ja tunkkainen -
paskaa täysi
niin, että oksettaa

Anonyymi kirjoitti...

muistatko sen
ansajutun -
se tunne tulee kun pakotetaan
ja unessa nukkumatti kulki ohitse ja näytti kurkun katkaisemista...
enteitä,
enneunia -
maija-liisalta taas terveisiä -
hän sanoo, että tiesi sinusta,
mutta ei tahtonut vain uskoa.

Anonyymi kirjoitti...

et kai kuvittele olevasi nero
heheheheheheh
näiden likaviemärien käskyttäminen
vaatii järjetöntä tyhmyyttä -
kiitos kun usutit ne saastapaskiaiset kimppuuni -
yäk, mitä viemäreitä ja tyhmyyttä -
mataluutta ja torsomaista

korkeutta on variaatio
kuin Vivaldia soittaisi
kunnioittaa kauneutta
oodi, ylistyt, ylevä

https://www.youtube.com/watch?list=RD59EDnhuBEpk&v=iC0Sqn-ERmU&feature=player_detailpage

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com