29.11.2014

SOTAHULLUT UHRIUTUJINA

Tästä, siis rahasta, pelkästään, on eilisessä lakimuutoksessa kysymys: Eilen eduskunta leikkasi toistamiseen lapsilisiä. Näin heteroilta siirrettiin rahaa homoadoptioihin. Kiinasta adoptointi on yleisintä ja KELA tukee 4 500 eurolla tällaista adoptiota.

Hyvin mielenkiintoista on juuri se, että nämä sotahullut adoptoivat juuri maista, joissa he ovat itse mukana lietsomassa sotaa osittain tai kätketysti rasistisilla perusteilla. Peloponnesolaissodissa tällaista menettelyä kutsuttiin: "Myydä vihollisen naiset ja lapset orjiksi".

Toinen asia on se, että hinttiavioliittolaki ei olisi kuunapäivänä mennyt läpi ilman Venäjän homolakia.

Väitteeni on, että tämä homoseksuaalisuusilmiö on nimenomaan tämän sotakapitalismin rakenne. Hintteys ylläpidetään olemassa juuri patologisimpana provokaation ja sotahulluuden välineenä. Tämä ilmiö ei ole täysin vieras sille homoseksuaalisuudelle, jotka esimerkiksi antiikin ateenalaiset harrastivat, joka tosin sai silloin armotonta kritiikkiä, esimerkiksi juuri Ksenofonilta, joka oli Sokrateen oppilas.

Homoseksuaalisuuteen on aina kuulunut se, että sivistyneet ihmiset, lähinnä filosofit, ovat kritisoineet sitä erittäin perustellusti ja ankarasti. Sivistyneen ihmisen ensimmäinen ja ainoa tuntomerkki on se, että hän osaa arvostella homoseksuaalisuutta OIKEIN ja OIKEALTA perustalta. Siksi on perusteltua sanoa, että esimerkiksi "Suomessa ei ole todellista sivistyneistöä tai intelligentsiaa". Koska kukaan, joka ei läpikotaisin tunne antiikin historiaa, kirjallisuutta ja asioiden seurauksia, ei voi olla todella sivistynyt.

Peloponnesolaissodan, eli hinttisodan lopputulos oli se, että spartalaiset sotahulluhintit (Saksan natsien hinttiesikuvat) piirittivät Ateenan ja nostivat sinne valtaan kolmekymmentä sotahullua oligarkkia. Tällaisiin hinttisotiin kuuluu aina naistenseksilakkoa ja muuta sellaista, josta Aristofaneskin kirjoittaa.

Sokrates eli juuri tällä homojen johtamalla oligarkkiajalla Ateenassa. Oli aikansa lapsi sekä uhri. Nietzsche kutsuu tätä hinttiaikaa rappioajaksi ja Sokratesta rappiotyypiksi, millä hän tarkoittaa, että Sokrateen filosofia on rappiokauden tuote sikäli, että tuon filosofian kestävyys ja totuus on rappion syvyyden näkemisestä syntynyt.

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com