27.7.2014

Tänään minulla on esiintynyt proustilaisia hajuhallusinaatioita. Olen tuntenut jonkin täysin tarkan hajun ja sitten mieleeni on tulvinut kirkastuneita muistoja. Mutta hajut ovat olleet hallusinaatioita, tai aaveita. Tänään on syntynyt muutama todella ihmeellinen runoteksti. Kasaan nyt kahta kirjaa rinnan. En laita tästä projektista enempää varsinaista materiaalia enää tänne blogiin. Kirjat tulevat joskus, ehkä omakustanteina. Kustantajaahan minulla ei ole, eikä ole minkäänlaista toivoa saada, koska tekstini on nyt vieläkin parempaa kuin Skandaliassa, jolla jo oli julkaisukynnyksen vastinkappaletta oven yläreunassa mahdotonta alittaa. Joku ntamo on minulle jo suuri kustantamo suurine ongelmineen, pysähtyneiden pönöttävien henkien saattohoitola ja eutanasiaklinikka siinä missä joku WSOY. Otava ja Kervisen Ankkuri ovat minulle keskisuuria kustantamoja. Mutta minä tarvitse pienen, ketterän ja dynaamisen, tehokkaan ja lasinsiruvaistoisen.

Ei kommentteja:

Hae tästä blogista

"Käymälässä en käynyt, mutta ostin kokoelman runoja. Eikö se ole yksi ja sama?"
- Kejonen

"Minä puhun hyveestä, en itsestäni, ja kun moitin paheita, moitin ennen muuta omiani."
- Seneca

"käymälässä aamuisin kuolemanjälkeistä peliä"
- Krivulin

Blogiarkisto

Tietoja minusta

svenlaakso (at) yahoo.com